12 Mart 2012 Pazartesi

KullanAtMarket.com sunum yarışması...

Geçtiğimiz çarşamba günü KullanAtMarket.com'un düzenlediği bir sunum yarışması vardı. Bu yarışmaya çeşitli yiyeceklerden oluşan sunumlar yapılmasını istediler. Bende bu yarışmaya sıkı bir şekilde hazırlandım. Malum mutlaka birinci olmalıydım. :))
Birbirinden lezzetli sunumlarla bizleri çekim yapılırken ağırladılar. Bunlar için çok teşekkür ederim. Yaka kartına bayıldım. Kullanat ürün olan çay kaşığı ile süslenmiş yaka kartları görsel olarak çok şık duruyordu. Bunun için Yasemin Hanıma ayrıca teşekkürler. :)
Hafta içi çalışırken Gurme kaşığın ne kadar sunum için özel bir parça olduğunu keşfettim. O kadar şık duruyorki ne koysanız içine sanki olacakmış gibi. Fotoları aşağıda. Yorum sizin. :)
Bir gün evvelinden menümdeki yemekleri yaptım. Bunların ilki muhallebi pastasıydı. Rulo pasta olarak bu bloğumda tarifi mevcut. Bi güzel damla çikolata ve biscolata ile süsledim. Bence çok şık oldu. Martini bardağı bu sunum için bence şıklık ve duruş olarak mükemmeldi. :)
 Kubik kase için domatesli pilav ve ıspanaklı pilav yaptım. Shot bardağı için kerevizli cacık yaptım. Gurme kaşık içinse mercimekli köfte. :) Çünkü görüntü çok mühimdi ama benim için asıl mühim olanı görsellikle beraber birbirine uyumda önemliydi.
 Finalde maalesef birinci olamadım. Sanırım 13 kişiydik. Tüm sunumların içinde seçim yapılırken sunuma dikkat etti jüri. Saygı duyuyorum. Ama lezzet olarak bu konuda mütevazi olmayacağım en lezzetli olan benim sunumumdu. :))
Hediyeleri kazanan Emel, Senem (lezzetlibiseyler.blogspot.com) ve Reyhan'ı (anneeligibireyhan.blogspot.com) tebrik ediyor ve hediyelerini güle güle kullanmalarını diliyorum. :)

2 yorum :

  1. Bence de sunumun harikaymış, olsun sen benim birincimsin,Yağmurcum.
    Başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim ablacım. :) Ne kadarda yüreklendiriyorsun. Sağol. :))

      Sil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.